فارسی| En امروز : 4 اردیبهشت 1403

سازمان فضایی ایران

با حضور معاونین وزیر ارتباطات از استارتاپ ها و شرکت های فعال در پویش کمک به سیل‌زدگان تقدیر شد

کد خبر : 2 15 تیر 1398ارتباطات
پ

با حضور معاونین وزیر ارتباطات از استارتاپ ها و شرکت های فعال در پویش کمک به سیل‌زدگان تقدیر شد ‎

با حضور مرتضی براری، معاون وزیر و رئیس سازمان فضایی ایران و ناظمی، معاون وزیر و رئیس سازمان فناوری اطلاعات، از کمک و تلاش های موثر استارت‌آپ‌ها و شرکت های خصوصی فعال در حوزه های سنجش از دور، هواشناسی، نقشه برداری و مکان مبنا که در پویش کمک به مناطق سیل زده مشارکتی فعال داشتند تقدیر به عمل آمد.

 به گزارش روابط عمومی سازمان فضایی ایران: دکتر براری در این جلسه ضمن تشکر از همکاران سازمان فضایی ایران و سازمان فناوری اطلاعات برای هماهنگی و شکل گیری این پویش ها گفت: تلاش و همت استارت‌آپ‌ها و شرکت های خصوصی حوزه فضایی برای ارائه خدمات تخصصی به هموطنانمان که درگیر بحران سیل بودند به همه اثبات کرد که هر کجا بخش خصوصی و جوانان خلاق ایرانی ورود کرده اند توانسته اند خدمات شایسته و مطلوبی به جامعه ارائه کنند. این پویش فرصتی بود تا توانمندی بخش خصوصی حوزه فضایی برای کمک به مدیریت بحران در کشور در خدمت مردم قرار گیرد و یکبار دیگر تاثیر مثبت استفاده از فناوری فضایی در مدیریت بحران و نقش این فناوری در مدیریت کلان کشور خودنمایی کند. تلاش خواهیم کرد تا با همراهی و همیاری این جوانان متخصص و متعهد، با ارائه خدمات فناوری فضایی در مدیریت ریسک، باعث کاهش خسارات ناشی از بلایا در کشور باشیم.
در ادامه دکتر ناظمی، معاون وزیر و رییس سازمان فناوری اطلاعات ایران ضمن تشکر از مدیران استارتاپ های حاضر در جلسه و تأکید بر مشارکت هرچه بیشتر بخش خصوصی در کشور گفت: استفاده از توانمندی بخش خصوصی در زمان بحران برای دستگاه‌های دولتی اثبات شد و اعتقادداریم که هر جا و هرزمانی که عرصه برای ورود بخش خصوصی فراهم‌شده است آن‌ها موفق عمل کرده و نقش تأثیرگذار و مثبتی را ایفا نموده‌اند که نمونه بارز آن را در ایام سیل و در پویش کمک سنجش از دور که به ابتکار سازمان فضایی کلید خورد شاهد بودیم. در این پویش بخش خصوصی به‌صورت کاملاً داوطلبانه به کمک سیل‌زدگان شتافتند و اطلاعات، محصولات و تخصص خود را در اختیار مردم قرار دادند و به کمک هموطنان خود آمدند. باید بدانیم روش‌های سنتی دیگر پاسخگوی نیاز امروز نیست و می‌بایست با گشایش عرصه‌های نوین و استفاده از فناوری جدید خود را برای مقابله با بحران‌ها آماده‌سازیم.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری

افزودن دیدگاه




متن بالا را در زیر وارد کنید

پیوند ها